8.06.2010

"HIS JEWELLED LETTER BOX " RELEASE PARTY

遅れましたが、7月16日SECOND ROYAL "His Jewelled Letter Boxリリースパーティー"の模様をアップします。
毎度のことですが来てくれた皆さん、出演者の皆さん、本当にありがとうございました!!
最高に楽しいイベントになりました。
自分がお客さんだったらと考えて、
どこか海外の都市のおもしろそうなイベントに行くことが出来たとしても、
このリリースパーティーと迷っただろうと本気で思います。
そのくらい、いつも自分が羨ましいと思ってフライヤーを見ている海外のイベントと比べても
見劣りのしないLine up、内容だったと思ってます。
ありがとうございました。
でもこれからも、こんぐらいおもしろいことなんぼでもやります!!!




Thanks VERY MUCH for coming to
SECOND ROYAL " HOTEL MEXICO His Jewelle Letter Box release party" @ 16th July.
Hear are some nice picks.
I enjoyed the night a lot, and hope so did you.
If, in the case that I was just a club-goer (I am, though) and could go to any must-go event
which was held at the same night in any foreign city,
I would have been deciding until the last minute which one to go.
I'm sure we did such an awsome party then,
which wasn't left behind from those foreign front line.
so, I'm saying Thanks Very Much again to all you guys.
but, please notice, we'll do good night like this again and again!!






























0 件のコメント:

コメントを投稿